Polish Faruri

 

  • Procedura rapida
    Operatia de polish faruri dureaza 60 de minute
  • Orice model auto
    FXAUTO restaureaza si reconditioneaza faruri pentru orice model auto
  • Cea mai buna calitate
    Folosim cele mai profesionale solutii si echipamente
  • Garantie reala
    Oferim garantii reale în functie de serviciile alese

Nu putini dintre noi cunosc senzatia ca, de la luna la luna sa scada vizibilitatea farurilor pana in momentul cand deplasarea devine chiar periculoasa noaptea. La modul propriu, nu mai vedem corespunzator in timpul deplasarii. Atunci se apropie timpul sa apelam la un polish de faruri profesional.

Farurile ajung din ce in de mai deteriorate, pana in momentul in care devin cel mai inestetic element al caroseriei. mate, zgariate, ciobite. Nu de putine ori vedem un autoturism pe strada care sa arate bine, dar sa nu se vada nici macar becul din interiorul farului, datorita matuirii.

Acest lucru de datoreaza de cele mai multe ori calitaii slabe a materialelor folosite de producatori la fabricarea farurilor. In afara se asta, farurile masinilor incep sa fie fabricate din materiale din ce in ce mai slabe, lucru ce se simte si plin simpla atingere a lor cu mana.

Datorita oxizilor care se depun pe suprafata farurilor, a prafului pin care circulam cu viteze din ce in ce mai mari, a ghetei, zapezii, e.t.c, farurile devin inevitabil mate, lucru ce reduce drastic parametrii de iluminare a acestora. Polishul faruri va face ca toate aceste aspecte sa dispara.

Si, ajungem sa ne ne intrebam care este urmatorul pas? Ce putem face? Schimbam farurile… sau nu?

In unele cazuri, farurile sunt atat de deteriorate incat proprietarul crede ca nu se mai poate face nimic si trebuiesc schimbate. Cine crede asta, sigur inca nu a aflat ca exista metode mult mai economice si mai simple de a rezolva aceasta problema.

Echipa noastra va vine in ajutor si de data aceasta cu serviciul de polish faruri. Folosind materiale originale AutoMagic si Carcos, in mai putin de o ora farurile tale redevin noi, rezultatul de polish faruri este de fiecare data spectaculos.

Un polish la un far dureaza aproximativ 30 min, efectul fiind de cele mai multe ori incredibil si costa doar 99 RON

Preturi
Pachet: Polish + Folie Faruri 180 RON (ambele)
Polish Faruri 99 RON (ambele)
Folie Faruri (protectie) 99 RON (ambele)
Folie Stopuri (transparenta sau colorata) 99 RON (ambele)
Folie Proiectoare (transparenta sau colorata) 50 RON (ambele)

 

 

 

 

 

Acest procedeu implica mai multe operatii de polish, de la matuirea cu banda abraziva pana la lustruilea efectiva cu paste speciale de polish faruri.

 

  • Primul pas in polishul de faruri (dupa curatarea lor)este slefuirea manuala a farurilor cu banda abraziva numarul 800. Aceasta banda scoate absolut toate zgarieturile si matuila in profunzime de pe faruri.
  • Al 2-lea paseste slefuirea farurilor cu banda abraziva nr 1000, aceasta contribuie la netezirea suprafetei farului, pregatind-use in acest fel de polishul de faruri final.
  • Al 3-lea paspresupune polisharea farurilor cu doua tipuri diferite de paste abrazive de la AutoMagic, farurile devenind pur si simplu stralucitoare.
  • Pasul finalse efectueaza un ultim polish de faruri, dar de data aceasta cu un sealeant special care impiedica praful sa se pai depuna pe far, iar apa de la ploaie se va scurge instantaneu de pe far.

 

Dupa orice reconditionat de far, dar si in cazul farurilor noi, se recomanda aplicarea unei folii de protectie, care va garanteaza ca farurile sau stopurile dumneavoastra vor ramane ca noi, nemaifiind in nici un fel afectate de elementele din trafic (praf, pietre, zgarieturi, matuiri, etc.)

Foliile de protectie folosite de compania noastra sunt originale marca Oracal. De asemenea, aceste folii sunt disponibile in nuante transparente pentru protectie efectiva, cat si in nuante dark, pentru impatimitii de tuning.

In acest fel, serviciile noastre de reconditionat faruri, stopuri sunt complete, calitative si inovatoare.

Oferim garantii reale in functie de serviciile alese.

 

Polish – Caroserie

Un serviciu de polish este compus din mai multe tipuri de operatii, fiecare dintre ele fiind specifica tipului de material pe care se lucreaza.

La exterior se incepe intotdeauna cu decontaminarea suprafetelor folosindu-se argile speciale (curatitoare si nonabrazive) care inglobeaza impuritatile din porii vopselei si lacului fara a afecta insa suprafata.

Urmeaza polisharea (lustruirea) care se poate realiza in 1-5 pasi (sau chiar mai multi unde este cazul), in functie de starea suprafetei. Polish-ul are ca rol principal indepartarea zgarieturilor fine ce duc la pierderea luciului si care creeaza efectul de panza de paianjen (vizibil atunci cand in suprafata se reflecta o sursa de lumina).

Daca masina este noua acest pas nu se mai face.

In functie de conditia vopselei si de intentiile clientului, operatorii nostri folosesc paste abrazive cu agresivitati diferite astfel incat suprafata livrata la final sa fie perfect rectificata, cu un finisaj de showroom.

 

Ultima operatie de tratament al vopselei o constituie aplicarea unei protectii cu sealant (polimer sintetic ce nu permite trecerea umezelii si a microparticulelor). Straturile de sealant, aplicate in conditii specific definite pentru fiecare sezon, formeaza un scut rezistent, elastic si incolor.

Scutul protejeaza vopseaua si lacul, absorbind razele ultraviolete (ce produc decolorarea pigmentilor din vopsea) si retinand microparticulele si umezeala din atmosfera, prevenind astfel intrarea lor in porii si imprefectiunile finisajului. Acelasi strat de protectie preia si o mare parte din agresiunile factorilor de mediu, protejand astfel suprafetele contra zgarieturilor fine si matuirii.

Cauciucurile si ornamentele din materiale sintetice sunt tratate la randul lor cu un dressing (vara) sau cu un gel (iarna). In anotimpul rece gelul ofera protectie impotriva actiunii corozive a sarii, cenusii si a altor produse de dezghetare ce se arunca de obicei pe carosabil iar in anotimpul calduros dressingul ofera protectie contra oxidarilor provocate de razele UV si temperaturile ridicate.

Stratul de protectie exterior rezista pana la 6 luni, in functie de tratamentul efectuat, numarul de kilometri parcursi si conditiile in care este tinuta si utilizata masina.